Маркетинг енергії
Автор
Бурбело, М. Й.
Бірюков, О. О.
Мельничук, Л. М.
Бурбело, М. И.
Бирюков, А. А.
Мельничук, Л. М.
Burbelo, M. J.
Biriukov, O. O.
Melnychuk, L. M.
Дата
2008Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
В навчальному посібнику висвітлені теоретичні засади функціонування оптового ринку електроенергії та практичні аспекти розрахунків тарифів на електроенергію. Посібник розроблений у відповідності з програмою дисципліни “Маркетинг енергії” і може бути використаний для студентів спеціальності „Енергетичний менеджмент” під час проведення практичних занять, курсового та дипломного проектування. В учебном пособии освещены теоретические основы функционирования оптового рынка электроэнергии и практические аспекты расчетов тарифов на электроэнергию. Пособие разработано в соответствии с программой дисциплины "Маркетинг энергии" и может быть использован для студентов специальности "Энергетический менеджмент" при проведении практических занятий, курсового и дипломного проектирования. In the tutorial covered the theoretical principles of operation of the wholesale electricity market and practical aspects of calculations tariffs. The manual is designed in accordance with the program of discipline "Marketing of energy" and can be used for students in "Power management" during the practical sessions, course and diploma projects.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11788