Про якість контенту електронних навчальних курсів у контексті реалізації відповідної інформаційної технології автоматизованої обробки даних
Author
Моргун, І. А.
Боцула, М. П.
Morgun, I. A.
Botsula, M. P.
Моргун, И. А.
Боцула, М. П.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Виконано порівняльний аналіз чотирьох методів багатокритеріального оцінювання. Проведено експерименти з оцінювання навчальних матеріалів за кожним із методів, за результатом яких виявлено слабкі та сильні сторони кожного з методів у процесі багатокритеріального оцінювання навчальних матеріалів. The comparative analysis of four well-known methods of multicriterion estimation is executed in the paper. An experiment of evaluation of educational materials according to every method is conducted. As a result pros and cons of every method are defined at the multicriterion estimation of educational materials. Выполнен сравнительный анализ четырех известных методов многокритериальной оценки. Проведены эксперименты по оценке учебных материалов каждым методом. Выявлены слабые и сильные стороны каждого метода при многокритериальной оценке учебных материалов.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11993