Обґрунтування рівня масштабності науково-освітнього бренду «Вінницький національний технічний університет»
Автор
Штовба, О. В.
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [340]
Аннотации
На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг. На основі конкурентного аналізу встановлено, що науково-освітній бренд «Вінницький національний технічний університет» доцільно формувати за національним рівнем масштабності на ринку наукових досліджень та регіональним рівнем на ринку освітніх послуг The carried competitive analysis proves that scientific-educational brand “Vinnytsia National Technical University” should be formed on national market of scientific researches and on regional market of educational services
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12184