Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів
Автор
Штовба, О. В.
Штовба, С. Д.
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
- Наукові роботи каф. КСУ [191]
Аннотации
Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати за простим жадібним алгоритмом, який запропоновано в статті. The optimization the placing of outdoor advertises with criteria of cost and of target audience contacts is
considered. Advertise placing optimization is reduced to a nonlinear knapsack problem. Test examples show that simple greedy algorithm, which is proposed in the article, provides satisfactory solutions of the optimization tasks.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12185