Моделювання напружено-деформованого стану елементів підсилення димової труби висотою 150 м для раціонального проектування
Author
Попов, В. О.
Білоус, О. О.
Власко, А. А.
Попов, В. А.
Белоус, А. А.
Власко, А. А.
Popov, V.
Bylous, O.
Vlasko, A.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розглянуто основи моделювання металоконструкцій підсилення димової баштитруби, що, внаслідок комплексної реконструкції, перетворюється у зовнішній залізобетонний каркас для внутрішнього газовідводного трубчастого осердя, виготовленого з композиційних матеріалів; удосконалено метод моделювання напружено-деформованого стану комбінованих сталебетонних систем під дією кліматичних та динамічних сейсмічних навантажень. Засобами програмного комплексу “SCAD” розроблена скінчено-елементна модель димової труби після підсилення, вивлено найбільш небезпечні ділянки конструкції, які локалізовані в рівні нижнього опорного перекриття; запропоновано конструктивні рекомендації з підвищення надійності будівельних конструкцій підсилення та технологічні заходи, що зменшують ймовірність появи аварійної ситуацій В статье рассмотрены основы моделирования металических конструкций усиления дымовой башни-трубы, которая, вследствие комплексной реконструкции, превращается во внешний железобетонный каркас для внутреннего газоотводящего трубчатого сердечника, изготовленного из композицонных материалов; усовершенствован метод моделирования напряженно-деформированного состояния комбинированніх сталебетонніх систем под действием климатических и динамических сейсмических нагрузок. Средствами программного
комплекса "SCAD" разработана конечно-элементная модель дымовой трубы после усиления,
выявлены наиболее опасные участки конструкции, которые локализированы в уровне нижнего опорного перекрытия; предложены конструктивные рекомендации повышения надежности строительных конструкций усиления и технологические мероприятия для снижения вероятности возникновения аварийных ситуаций. In this article have been examine principles of modeling the metal construction of chimney’s
strengthening which in consequence of all-round reconstruction transformes into outside reinforced
concrete frame for inside vents composition core; have been impruved method of modelling of tenselystress
condition of steel-aggregate concrete system under the climatic and dynamic seismic forces. Have
been done super-elements model of strengthened chimney on PC programs SCAD, have been localized
strongly strained fragments of construction which take position on the low bearing level; have been
offered structural recommendations to the reliabilities enlargement of the structural elements and
technological measures to the lowering of probability of emergency situations.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12214
http://stmkvb.vntu.edu.ua/index.php/stmkvb/article/view/379