• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Поліпшення показників режиму гальмування асинхронного електропривода завдяки максимізації моменту за ослаблення поля

Автор
Приймак, Б. І.
Pryymak, B. I.
Приймак, Б. И.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 2 [28]
Анотації
Розглянуто шляхи поліпшення показників векторно-керованих високошвидкісних асинхронних електроприводів. Досліджені граничні характеристики асинхронного двигуна з максимізацією моменту за ослаблення поля в генераторному режимі. Моделювання екстремальної системи керування асинхронним двигуном показало істотне зменшення часу гальмування двигуна на високих швидкостях.
 
Рассмотрены пути улучшения показателей векторно-управляемых высокоскоростных асинхронных элек- троприводов. Исследуются граничные характеристики асинхронного двигателя с максимизацией момента при ослаблении поля в генераторном режиме. Моделирование экстремальной системы управления асинхронным двигателем подтвердило существенное уменьшение времени торможения двигателя на высоких скоростях
 
The work is dedicated to improving the performance of vector-controlled high-speed induction motor drives. There have been studied the boundary characteristics of the induction motor with maximization of torque at field weakening in generator mode. Simulation of extreme induction motor control system has confirmed a significant reduction of the motor braking time at high speeds
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12306
Відкрити
1903-1992-1-SM.pdf (1.664Mb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ