Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПриймак, Б. І.uk
dc.contributor.authorPryymak, B. I.en
dc.contributor.authorПриймак, Б. И.ru
dc.date.accessioned2016-06-22T07:56:51Z
dc.date.available2016-06-22T07:56:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationПриймак Б. І.. Поліпшення показників режиму гальмування асинхронного електропривода завдяки максимізації моменту за ослаблення поля [Текст] / Б. І. Приймак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 2. – С. 68-72.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12306
dc.description.abstractРозглянуто шляхи поліпшення показників векторно-керованих високошвидкісних асинхронних електроприводів. Досліджені граничні характеристики асинхронного двигуна з максимізацією моменту за ослаблення поля в генераторному режимі. Моделювання екстремальної системи керування асинхронним двигуном показало істотне зменшення часу гальмування двигуна на високих швидкостях.uk
dc.description.abstractРассмотрены пути улучшения показателей векторно-управляемых высокоскоростных асинхронных элек- троприводов. Исследуются граничные характеристики асинхронного двигателя с максимизацией момента при ослаблении поля в генераторном режиме. Моделирование экстремальной системы управления асинхронным двигателем подтвердило существенное уменьшение времени торможения двигателя на высоких скоростяхru
dc.description.abstractThe work is dedicated to improving the performance of vector-controlled high-speed induction motor drives. There have been studied the boundary characteristics of the induction motor with maximization of torque at field weakening in generator mode. Simulation of extreme induction motor control system has confirmed a significant reduction of the motor braking time at high speedsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectасинхронний двигунuk
dc.subjectвекторне керуванняuk
dc.subjectослаблення поляuk
dc.subjectмаксимізація моментуuk
dc.subjectасинхронный двигательru
dc.subjectвекторное управлениеru
dc.subjectослабление поляru
dc.subjectмаксимизация моментуru
dc.subjectinduction motoren
dc.subjectvector controlen
dc.subjectfield weakeningen
dc.subjecttorque maximizationen
dc.titleПоліпшення показників режиму гальмування асинхронного електропривода завдяки максимізації моменту за ослаблення поляuk
dc.title.alternativeУлучшение показателей режима торможения асинхронного электропривода путем максимизации момента при ослаблении поляru
dc.title.alternativeBraking Mode Improvement in Induction Motor Drive Due to the Torque Maximization with Field Weakeningen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62-52:621.313.33


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію