• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 8.05010104 "Системи штучного інтелекту"
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 8.05010104 "Системи штучного інтелекту"
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційна технологія обслуговування клієнтів у закладах харчування

Author
Мазурова, О. М.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • 8.05010104 "Системи штучного інтелекту" [28]
Abstract
Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці інформаційної технології для обслуговування клієнтів у закладах харчування. Розглянуто підходи до автоматизованого формування рекомендацій, проаналізовано основні переваги та недоліки методів колаборативної, контентної фільтрації, рекомендаційних систем на основі знань та гібридних систем. Проаналізовано методи колаборативної фільтрації. Обґрунтовано вибір алгоритму RNSA для формування рекомендацій при обслуговуванні клієнтів у закладах харчування. Спроектовано архітектуру інформаційної технології обслуговування клієнтів у закладах харчування. Виконано проектування та реалізацію програмних модулів інтелектуальної системи. Розроблена інформаційна технологія автоматизує процес обслуговування відвідувачів у закладах харчування, вирішує основні проблеми в обслуговуванні, формує рекомендації для кожного клієнта за допомогою алгоритму колаборативної фільтрації, на основі поведінки користувача.
 
Master's qualification work is devoted to developing intelligent system of customer service in dining. The approaches to the automated creation of recommendations, analyzes the main advantages and disadvantages of collaborative methods, content filtering, recommendation systems based on knowledge and hybrid systems were reviewed. The methods of collaborative filtering were analyzed. The algorithm RNSA was selected to form recommendations for customer service in dining. The architecture of information technology was designed to service in dining. Completed the design and implementation of software modules intellectual system. The developed intelligent system automates the process of service visitors in dining, solves major problems in customer service, generates recommendations for each client using collaborative filtering algorithm based on user behavior.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12637
View/Open
ІТО.pdf (1.572Mb)
ІТО.pptx (1.731Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ