Інформаційна технологія пошуку асоціативних правил при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності
Abstract
Дипломна робота присвячена розробці інформаційної технології пошуку асоціативних правил при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності.
Оскільки від якості прийнятого в маркетингу рішення залежить ефективність досягнення головної цілі організації, то існує велика необхідність в розробці технології, що допоможе менеджеру здійснити правильний вибір. Інформаційна технологія дозволить полегшити прийняття рішень в маркетинговій діяльності та підвищити прибуток організацій, що будуть її використовувати. Інформаційна технологія пошуку асоціативних правил при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності реалізована в середовищі програмування Eclipse з використанням об’єктно-орієнтованої мови програмування Java 1.7.
Результати, отримані під час виконання дипломної роботи, можуть бути використанні менеджерами та маркетологами при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності організації. Дипломная работа посвящена разработке информационной технологии поиска ассоциативных правил при принятии решений в маркетинговой деятельности.
Поскольку от качества принятого в маркетинге решения, зависит эффективность достижения главной цели организации, то существует большая необходимость в разработке технологии, которая поможет менеджеру осуществить правильный выбор. Информационная технология позволит облегчить принятие решений в маркетинговой деятельности и повысить прибыль организаций, которая будут ее использовать. Информационная технология поиска ассоциативных правил при принятии решений в маркетинговой деятельности реализована в среде программирования Eclipse с использованием объектно-ориентированного языка программирования Java 1.7.
Результаты, полученные в ходе выполнения дипломной работы, могут быть использованы менеджерами и маркетологами при принятии решений в маркетинговой деятельности организации. Thesis is dedicated to development of information technology which found associative rules during making decisions in marketing activities.
As the effectiveness of achieve the main goals of the organization depends on the quality of the marketing decisions, there is a great need to develop technology that will help manager find right choice. Information technology will facilitate decision-making in marketing activities and increase profit of the organization that will use it. Information technology of founding associative rules when making decisions in marketing activities is implemented in the Eclipse programming environment using object-oriented programming language Java 1.7.
Results which were received during the execution of the thesis can be used by managers and marketers in decision-making in the marketing organization.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12640