Вдосконалення механізму визначення та нормування паливної економічності вантажних автомобілів
Анотації
Дана магістерська кваліфікаційна робота «Вдосконалення механізму визначення та нормування паливної економічності вантажних автомобілів» містить чотири розділи, 26 таблиць, 27 рисуноків, висновки та список використаних джерел на 97 сторінках.
В першому розділі «Огляд і аналіз досліджень паливної економічності автомобіля» була визначена проблема нормування експлуатаціїної паливної економічності автомобіля.
В другому розділі «Моделювання впливу умов експлуатації на паливну економічність АТЗ» розроблено модель і розрахунок лінійних витрат палива автомобілів та методичні засади багатофакторного дослідження.
В третьому розділі «Багатофакторна оцінка і диференційоване нормування витрат палива автомобілями» дано оцінку паливної економічності вантажних та повнопривідних автомобілів.
В четвертому розділі «Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях» розглянуто небезпечні та шкідливі виробничі фактори, виробничу санітарію, а також електробезпеку. This master's qualification work "The mechanism of determination and regulation of truck fuel economy " contains four chapters, 26 tables, 27 drawing conclusions and list of sources used 97 pages.
In the first chapter, "Review and analysis of research fuel economy car" problem was identified ekspluatatsiyinoyi rationing fuel economy of the vehicle.
In the second chapter, "Modeling the impact of conditions for fuel efficiency ATZ" the model of linear and calculation of fuel consumption of cars and methodological foundations multivariate study.
In the third section, "multifactor score and differentiated rationing fuel cars' fuel efficiency assessed cargo and all-wheel drive cars.
In the fourth section, "Health and safety in emergencies" considered dangerous and harmful production factors, industrial hygiene, and electrical safety.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12712