Механізм формування стратегії просування послуг автотранспортних підприємств
Abstract
У роботі досліджено особливості просування транспортних послуг на ринкуавтотранспортних перевезень в умовах росту конкуренції та вплив ціни та якості якважелів впливу на попит при їх взаємодії. Встановлено закономірності формуванняціни на автотранспортні перевезення.
Складено повний перелік факторів впливу на ціну та якість та запропонованоїх кількісну оцінку. Проведено формалізацію процесу взаємодії ціни, собівартості,якості та попиту.
Розглянуто механізм формування стратегій підприємства та запропонованоалгоритм розробки стратегії підприємства на основі використання ціни та якості якважелів впливу на попит. На основі кількісного підходу до факторів впливу на цінута якість з використанням інструменту SWOT-аналізу створено методику розробкистратегій просування транспортних послуг з урахуванням динаміки кількіснихоцінок по послідовних періодах. Features of transport services promotion at the road transportation market areresearched in terms of competition and money growth and leverage impact on demand of their interaction. Patterns of price formation on motor traffic are established.
A complete list of factors that influence price and quality is formed, and their
quantitative assessment is offered. A formalization of the interaction between price, cost, quality and demand is performed.
The mechanism of company strategy formation is considered and the developmentstrategy algorithm based on the use of money as leverage on demand is offered. On the basis of the quantitative approach to the factors that influence price and quality by using the tool SWOT-analysis methodology a methodology for promotion strategies development of transport services is established, taking into account the dynamics ofquantitative estimates of successive periods.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12714