Обґрунтування доцільності вибору типу двигуна на основі оптимізації витрат на експлуатацію вантажного автомобіля
Abstract
Дана магістерська кваліфікаційна робота «Обґрунтування доцільності вибору типу двигуна на основі оптимізації витрат на експлуатацію вантажного автомобіля» містить чотири розділи.
В першому розділі «Аналіз існуючих підходів щодо вибору типу двигуна для вантажного автомобіля » було удосконалено методику вибору доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації, та уточнено математичну моделей розрахунку паливної економічності та екологічних показників.
В другому розділі «Методика розробки вибору доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля» розроблено методику досліджень стосовно вибору доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації.
В третьому розділі «Визначення показників вантажних автомобілів з різними типами двигунів за стандартизованих умов руху та формування практичних рекомендацій» розроблено схему алгоритму розрахунку шкідливих викидів і витрати палива в системі при розганянні автомобіля.
В четвертому розділі «Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях» розглянуто небезпечні та шкідливі виробничі фактори, виробничу санітарію, а також електробезпеку This master's degree qualifying work of «Ground of expedience of choice is given as an engine on the basis of optimization of charges on exploitation of truck» contains four sections.
In the first section «Analysis of existent approaches is in relation to a choice as an engine for a truck » the method of choice of expedient type of engine was improved for a truck taking into account external environments, and the mathematical is specified models of calculation of fuel economy and ecological indexes.
In the second section «Method of development of choice of expedient type of engine is for a truck» the method of researches is developed in relation to the choice of expedient type of engine for a truck taking into account external environments.
In the third section of «Determination of indexes of trucks with the different types of engines at the standardized terms of motion and forming of practical recommendations» the chart of algorithm of calculation of harmful extrass and expense of fuel is developed in the system at the acceleration of car.
In the fourth section, "Health and safety in emergencies" considered dangerous and harmful production factors, industrial hygiene, and electrical safety.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12718