Прийняття рішень на основі знайдених асоціативних залежностей в корзині споживача при формування маркетингової діяльності організації
Автор
Савчук, Т. О.
Приймак, Н. В.
Savchuk, T. O.
Pryimak, N. V.
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. КН [797]
Аннотации
У статті розглянуто методи пошуку асоціативних правил в споживчій корзині користувача,
також запропоновано використання та модифіковано FPGалгоритм пошуку залежностей при прийнятті рішень в маркетинговій діяльності. За допомогою цього алгоритму збільшено швидкодію пошуку та підвищено інформативність знайдених асоціативних правил. The article reviews the methods of search associative rules in the consumer’s basket, also was suggested the using and modified
FPGalgorithm of searching dependencies in decisionmaking in marketing activities. Using this algorithm the speed of finding was increased
and was improved the informative of founded association rules
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12817