Реформування системи початкової освіти в Україні (1917-1939 рр.)
Author
Клочко, Н. Л.
Date
2010Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [509]
Abstract
У статті досліджені основні історико-педагогічні аспекти становлення і розвитку автентичної педагогічної думки, українського шкільництва, реформування системи початкової освіти в Україні (1917-1939), які відіграли важливу роль для подальшого становлення національної початкової освіти, окреслили перспективу її розвитку. In the article the author analyses basic historical and pedagogical aspects of becoming and development of authentic pedagogical idea, reformation of primary education in Ukraine (1917-1939), which played an important role for the subsequent becoming of national primary education, drew the prospect of its development. В статье исследованы основные историко-педагогические аспекты становления и развития аутентичной педагогической мысли, реформирования системы начального образования в Украине (1917-1939), которые сыграли важную роль для последующего становления национального начального образования, определили перспективу ее развития.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12851