Освітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчання
Author
Клочко, Н. Л.
Date
2009Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [509]
Abstract
У сучасній педагогіці гра розглядається як провідний вид діяльності дитини, в якій поєднуються риси, характерні для будь-якої соціальної діяльності (цілеспрямованість, усвідомленість, активна участь) та специфічні, притаманні лише грі (свобода і самостійність, самоорганізація дітей, наявність творчої основи, почуття радості й задоволення). У контексті гри перехід з одного ступеня розвитку на інший відбувається ефективніше. З початком шкільного навчання гра (провідна діяльність дитини) поступово змінюється навчанням (новим видом діяльності), тобто вона є своєрідним адаптаційним механізмом. Саме наявність ігрової діяльності в навчально-виховному процесі є важливою умовою адекватної підготовки дітей до нового виду діяльності.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12860