Регулюючий пристрій прямокутного повітроводу
Author
Ратушняк, Георгій Сергійович
Степанковський, Роман Володимирович
Ратушняк, Георгий Сергеевич
Степанковский, Роман Владимирович
Ratushniak, Heorhii Serhiiovych
Stepankovskyi, Roman Volodymyrovych
Date
2013-07-25Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Регулюючий пристрій містить корпус, всередині якого з симетричних сторін влаштовані регулюючо-запірні елементи. При цьому регулюючо-запірні елементи виготовлені у вигляді регулюючих гнучких металевих пластин та закріплені до нерухомих осей, які, в свою чергу, прикріплені до корпуса, на протилежних сторонах регулюючих гнучких металевих пластин закріплені пересувні осі, кожна пересувна вісь через регулюючі перфоровані штанги зачеплена з черв'ячними редукторами, що влаштовані на корпусі дросельного пристрою, на бокових сторонах корпуса виготовлені направляючі виступи, а до регулюючих перфорованих штанг через прорізи з насічками, що виготовлені на корпусі, прикріплені вказівники. Регулирующее устройство содержит корпус, внутри которого с симметричных сторон устроены регулировочно-запорные элементы. При этом регулировочно-запорные элементы выполнены в виде регулирующих гибких металлических пластин и прикреплены к неподвижным осям, которые, в свою очередь, прикреплены к корпусу, на противоположных сторонах регулирующих гибких металлических пластин закреплены передвижные оси, каждая передвижная ось через регулирующие перфорированные штанги зацеплена с червячными редукторами, которые устроены на корпусе дроссельного устройства, на боковых сторонах корпуса выполнены направляющие выступы, а к регулирующим перфорированным штангам через прорези с насечками, которые выполнены на корпусе, прикреплены указатели. A control device has body in which at symmetrical sides control-shutoff elements are arranged. At that the control-shutoff elements are made as control flexible metal plates and fixed to fixed axles that in their turn are attached to the body, on the opposite sides of the control flexible metal plates movable axles are fixed, each movable axle through control perforated beams is in engagement with worm reducers arranged on the body of the throttle device, on the sides of the body guide lugs are provided, and to the control perforated beams through cuts with notches provided on the body indicators are attached.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/129