Знання. Освіта. Освіченість - 2016: Недавні надходження
Відображеня елементи 21-40 із 63
-
Проблема сучасних міжконфесійних конфліктів в Україні: справжні причини та шляхи розв’язання
(ВНТУ, 2016)Розкриваються причини міжконфесійних конфліктів у сучасній Україні. З’ясовано, що значна їхня частина відбувається між громадами і представниками різних православних Церков. Обґрунтовано тезу, що ці конфлікти мають не ... -
Проблема профессионализма в трансдисциплинарных стратегиях
(ВНТУ, 2016)Трансдисциплинарные подходы способны обеспечить холистическое представление исследуемого объекта, чего не могут дать дисциплинарные и междисциплинарные пути. В трансдисциплинарных стратегиях неизбежно участие непрофессионалов. ... -
Про реалізацію педагогічних умов формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів
(ВНТУ, 2016)У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів (спрямованість процесу формування риторичної культури магістрантів (аспірантів) на майбутню ... -
Про деякі особливості реформування вітчизняної освіти
(ВНТУ, 2016) -
Переміщені вищі навчальні заклади – новий феномен в українській освіті
(ВНТУ, 2016)Новітньою проблемою, що постала перед українською вищою освітою, є проблема переміщених університетів. Ця проблема породжена збройним конфліктом на Сході України. Восені 2014 року 16 українських університетів та 10 ... -
Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних
(ВНТУ, 2016)Розглянуто варіанти тлумачення філософських основ наукового знання як метафізичних. Також ми звернули увагу на історико-філософські витоки метафізичності науки, на світоглядне і практичне спрямування метафізики. Крім ... -
Особенности постнеклассической науки
(ВНТУ, 2016)На основе общей характеристики постнеклассической науки, автор сосредоточил основное внимание на раскрытие следующих главных особенностей данной науки: укрепление парадигмы целостности, усиление роли междисциплинарных ... -
Основні причини багатоманітності визначень техніки
(ВНТУ, 2016)В статті розкрито основні причини багатоманітності визначень поняття техніки. -
Освітня діяльність протестантських церков в Україні на початку ХХІ ст.
(ВНТУ, 2016)Проаналізовано основні напрямки і форми освітньої діяльності протестантських церков у соціокультурному просторі України ХХІ ст. на прикладах релігійних громад Сумщини. -
Освіта і філософська культура: практика відчуження
(ВНТУ, 2016)В реальному процесі навчання у вузі необхідно враховувати динаміку науки, фокусуючи увагу не лише на внутрішньому розвитку знання, але й враховуючи соціокультурний контекст. Ідеологія вульгарного технократизму згубно ... -
Образование – образованность - культура
(ВНТУ, 2016)Проблемы современного образования рассматриваются в контексте реформирования знания и мышления. Подчеркиваются связь культуры и образования в «обществе знаний», изменение понимания образованности, роль университетского ... -
Ноосферно-информационная парадигма образования – императив ХХІ века
(ВНТУ, 2016)В статье раскрывается ноосферный характер образования через становление и развитие интеллекта. Содержание нноосферно-информационной парадигмы образования объяснено через обоснование сущности инноваций и инновационной ... -
Некласична раціональність і післялапласівський детермінізм
(ВНТУ, 2016)В статті проведено аналіз післялапласівського детермінізму, що дозволяє побачити концепт наукової раціональності у його становленні та окреслити його проблемний статус в постнекласичному контексті науки. Встановлено, що ... -
Наука моды 2?
(ВНТУ, 2016)На основании компаративного анализа ряда репрезентативных работ, опубликованных с 1994 по 2006 год, обсуждена сущность и эволюция подхода Гиббонса–Новотны к трактовке трансформаций науки и общества конца ХХ – начала ХХІ ... -
Наука и университет в обществе знания
(ВНТУ, 2016)Автор делает предметом анализа роль и значение науки и университета в обществе знания. Рассматривается соотношения научного и манипулятивного знания в экономике и социальной сфере. Делается вывод относительно глубоко ... -
Метатеорія універсалізму в науці та культурі
(ВНТУ, 2016) -
Медійно-експертні мережі як засіб просвітництва та маніпулювання
(ВНТУ, 2016)В доповіді розглянуті медійно-експертні мережі як засіб просвітництва та маніпулювання -
Концепція філософської освіти Казимира Твардовського
(ВНТУ, 2016)Philosophy determination, its place and purpose in human life and society is the eternal philosophical problem. In this paper the reader is suggested to analyze the attempt of its solving by outstanding Polish philosopher ... -
Конструювання людського буття: межі допустимого
(ВНТУ, 2016)В статті розглядаються можливості сучасних технологій щодо конструювання людського буття, їх вплив на життя людини. Аналізуються позитивні аспекти технологічних впливів на життя людини. Здійснюється спроба окреслити загрози ... -
Компетентнісна модель майбутнього вчителя інформатики
(ВНТУ, 2016)В статті розглядаються питання проектування моделі випускника педагогічного університету з позицій компетентнісного підходу. Запропоновано до обговорення структуру професійних компетенцій майбутнього вчителя інформатики.