• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2016)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science)
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2016)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інтерактивні засоби та навчання іноземної мови за професійним спрямуванням

Author
Бабушко, Світлана
Date
2016
Metadata
Show full item record
Collections
  • Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2016) [96]
Abstract
У публікації розкрито сутність інтерактивних засобів навчання та продемонстровано необхідність їх застосування у навчанні іноземної мови за професійним спрямуванням (ІМПС); наведено приклади таких інтерактивних засобів та окреслено принципи, на яких має базуватися навчання ІМПС.
 
The definition of interactive learning tools is offered in the publication and it is shown how they can be used in foreign language learning (FLL). Some examples of such interactive learning tools are given and the principles of FLL are considered.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13419
View/Open
173-174.pdf (567.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ