Організація ігрової діяльності дошкільників як соціально-педагогічна проблема
Author
Азарова, Л. Є.
Франчук, Н. Л.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [507]
Abstract
У статті розглянуто гру як вид креативної діяльності людини, у процесі якої в уявній формі відтворюються способи дій з предметами, стосунки між людьми, відбуваються важливі зміни у психіці дошкільника й розвиваються процеси, що готують його перехід до нового, вищого щаблю розвитку. У статті розкривається організація ігрової діяльності дошкільників як методична проблема. Основне розуміння дидактичної гри – це інтегрована система впливів, направлена на формування у дитини потреби у знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, а також на формування досконаліших пізнавальних умінь та навичок. The article considers the game as a form of creative human activity, in which mentally reproduces the modes of action with objects,, relations between people, there are important changes in the psyche of a preschooler and developing processes tо prepare its transition to a new and higher stage of development. The article deals with organization of playing activity of children under school age as methodological problem. The main essence of understanding of didactic game is the integrated system of influences, sent to forming for the child’s requirement in knowledge, active interest in that can become their new source, and also on forming of more perfect cognitive skills and abilities.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13542