Підвищення енергоефективності електротехнічних комплексів аеропортів
Author
Соколова, Наталія Петрівна
Соколова, Наталья Петровна
Sokolova, N. P.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Дисертацію присвячено вдосконаленню та розробці заходів та засобів
ефективності споживання електроенергії електротехнічними комплексами
аеропортів на основі аналізу статистичних даних, щодо енергоспоживання, з
використанням системного комплексного підходу, опираючись на кібернетичні
принципи до створення автоматизованої системи управління.
Вдосконалено систему електропостачання електротехнічним комплексам
аеропорту першої особливої категорії (світлосигнальна система посадки
повітряних суден (ПС)) «дизель-генератор (безконтактний синхронний
генератор) з накопичувачем кінетичної енергії з зовнішнім ротором та
тиристорний регулятор напруги». Впровадження дизель-генератору з
накопичувачем кінетичної енергії з зовнішнім ротором, що дозволить
безперебійно та миттєво підключитись до системи при відмові основного
джерела. Визначення параметрів елементів системи «безконтактний
синхронний генератор – тиристорний регулятор напруги» дозволить зменшити
час перехідного процесу та забезпечити мінімальну статичну похибку при
впливі навантаження на систему регулювання.
Розроблено системну модель управління ефективністю споживання
електричної енергії аеропортами та комплекс практичних рекомендацій
управлінням споживання електричної енергії, базуючись на отриманих даних
методик нормування та прогнозування. Диссертация посвящена совершенствованию и разработке средств и
мероприятий эффективности потребления электроэнергии электротехничес-
кими комплексами аэропортов на основе анализа статистических данных.
Проведенный анализ статистических данных высветил массу недостатков:
отсутствие современных норм, некачественное прогнозирование потребления
электроэнергии.
Важным фактором эффективного функционирования аэропорта является
надежность его систем электроснабжения для электротехнических комплексов,
особенно это касается потребителей особой группы первой категории, перерыв
электроснабжения, которых может вызвать нарушение функционирования особо
важных элементов аэропорта, а при неблагоприятном стечении обстоятельств
является причиной летного происшествия и даже катастрофы.
В работе усовершенствовано систему электроснабжения электротехнических
комплексов аэропорта особой группы первой категории «бесконтактный
синхронный генератор с накопителем кинетической энергии с внешним ротором –
тиристорный регулятор напряжения». Внедрение такой системы позволит
бесперебойно и мгновенно подключиться к системе при отказе основного
источника.
На основе полученных прогнозных значений построены соответствующие
графики, было достигнуто повышение эффективности потребления
электрической энергии на 1 пассажира и на 1 рейс, в результате проведения
соответствующего управления. The thesis is devoted to the improvement and development of methods and models
of effective management of electricity consumption Electrical complexes of airports
based on analysis of statistics on energy consumption, using integrated system approach,
based on cybernetic principles to create an automated control system.
Improved, from the standpoint of reliability, electrical power supply system of
the first airport complex special category (Light aircraft landing system) "diesel
generator (contactless synchronous generator) with a kinetic energy storage with
external rotor and thyristor voltage regulator." Introduction of diesel generators with
kinetic energy storage with external rotor, allowing smoothly and instantly connect to the system in case of failure of the main source. Determination parameters of the
system "contactless synchronous generator-thyristor voltage regulator" will reduce
the transition process and ensure minimal impact static error of system load
regulation.
Developed performance management system model of electricity consumption
airports and a set of practical recommendations of electricity consumption based on
data obtained valuation methodologies and forecasting.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13596