Проектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математики
Author
Михалевич, В. М.
Тютюнник, О. І.
Date
2013-06Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Abstract
З позицій теорії навчальних задач висвітлено проблему підміни в умовах застосування ІКТ навчальної задачі з однієї дисципліни навчальною задачею з іншої дисципліни. На прикладі математичних задач лінійного програмування показано, що спосіб дії студента під час розв’язування навчальної задачі є визначальним у ідентифікації навчальної задачі відносно до конкретної дисципліни: лінійне програмування; інформатика; математичне моделювання; методи оптимізації; теорія автоматичного управління; чисельні методи тощо. Обґрунтовано необхідність оновлення навчальних задач лінійного програмування з метою звільнення студентів від громіздких однотипних арифметичних обчислень і записів, що найчастіше стає перепоною глибшому розумінню ключових ідей, які покладено в основу використовуваних ними алгоритмів.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13967