Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності виробництва органічної продукції в Україні
Автор
Мороз, О. В.
Андрушенко, В. М.
Moroz, O. V.
Andrushenko, V. M.
Дата
2015-02Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [341]
Аннотации
У статті описано засади брендингу органічної продукції у національному та глобальному масштабах, проаналізовано визначення сутності та ролі брендингу у виведенні та просуванні товару на ринку. Обґрунтовано необхідність розвитку органічного брендингу, починаючи від створення товару й продовжуючи його існуванням на ринку, що важливою складовою маркетингової діяльності провідних товаровиробників. Розглянуто необхідність досягнути лояльності та стійкої прихильності споживачів до свого товару – головне завдання його політики брендингу. Встановлено основні фокус-групи споживачів органічного продукції як в Україні так і за кордоном. Theoretically objective nature need branding of organic products in the context of the key success factors of agricultural enterprises in the target markets is based. Described the necessity of organic branding, from creating the product and its continued existence in the market, an important part of marketing activities leading producers. Examined the necessity to achieve sustained commitment and loyalty of consumers to their product - the main task of branding policies. Found the basic focus of organic consumers both in Ukraine and abroad.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14012