Застосування кластерного аналізу та багатофакторних моделей для визначення основних психофізіологічних функцій школярів
Author
Осадчук, Н. І.
Date
2016-05Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ІРТС [779]
Abstract
В роботі представлені дослідження основних психофізіологічних функцій школярів, які мають соціальну та навчальну значущість, що показали тісний взаємозв'язок з комплексним показником гармонійності фізичного розвитку дівчат і юнаків. Проведені дослідження надали можливість розробити багатофакторні моделі щодо передбачення особливостей їх взаємозв’язку та взаємозалежності, імовірнісного передбачення критеріальних значень комплексного показника фізичного розвитку протягом різних вікових періодів життя, здійснити їх ґрунтовну прогностичну оцінку.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14210