• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Application of interactive pedagogical technologies in education students of technical universities.

Author
Petruk, V. A.
Prozor, O. P.
Grechanovskaya, О. V.
Петрук, В. А.
Прозор, О. П.
Гречановська, О. В.
Прозор, E. П.
Гречановская, Е. В.
Date
2011
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [692]
Abstract
The article looks into the use of interactive technologies in a process of Higher Mathematics education of students of technical universities, instances the setting up of gaming control tasks for testing of theoretical and practical knowledge, skills of their utilization in solving of practical tasks.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14414
View/Open
Application of interactive pedagogical technologies in education students of technical universities.pdf (230.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ