Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЦирульник, С. М.uk
dc.contributor.authorВітюк, О. І.uk
dc.date.accessioned2017-02-27T10:30:31Z
dc.date.available2017-02-27T10:30:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЦирульник С. М. Формування мотивації навчальної діяльності молодших спеціалістів технічного профілю у процесі вивчення дисципліни «Хімія» [Текст] / С. М. Цирульник, О. І. Вітюк // Сучасні інформаційні технології та методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблемию. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2015. - Вип. 42. – С.126-129.uk
dc.identifier.isbn978-966-2337-01-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14440
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості підвищення рівня мотивації молодших спеціалістів технічного напрямку у процесі вивчення дисципліни «Хімія». У процесі мотивації навчальної діяльності формується пізнавальна активність молодших спеціалістів, що спонукає до розвитку технічного мислення. Мотивація навчальної діяльності ґрунтується на мотивах. Наявність у майбутніх фахівців технічного напрямку стійких мотивів до успішної професійної діяльності зумовлює їх успішність у навчанні та розвитку інтересу до обраної професії. Формування мотивації до вивчення дисципліни «Хімія» сприяє підвищенню рівня засвоєння навчального матеріалу, умінню самостійно та критично мислити, викликає пізнавальний інтерес, до фізико-хімічних властивостей матеріалів, з яких виготовлені радіотехнічні пристрої, умінню володіти певною системою базових хімічних понять, які необхідні для набуття практичних навичок.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности повышения уровня мотивации младших специалистов технического направления в процесс еизучения дисциплины «Химии». В процессе формирования мотивации учебной деятельности формируется познавательная активность младших специалистов, что побуждает к развитию технического мышления. Мотивация учебной деятельности основывается на мотивах. Наличие у будущих специалистов технического направления стойких мотивов к успешной профессиональной деятельности предопределяет их успеваемость в учебе и развитию интереса к избранной профессии.ru
dc.description.abstractIn the article the features of increase of level of motivation of junior specialists of technical direction are considered in the process of eizucheniya discipline of «Chemistry». In the process of forming of motivation of educational activity cognitive activity of junior specialists is formed, that induces to development of technical thought. Motivation of educational activity is based on reasons. A presence for the future specialists of technical direction of proof reasons to successful professional activity predetermines their progress in studies and to development of interest to the select profession. Forming of motivation to the study of discipline «Chemistry» promotes for future specialists on radio electronics: the increase of level of mastering of educational material, abilities, independently and critically to think, causes cognitive interest, in relation to physical and chemical properties of materials which radio engineerings devices, abilities to own the certain system of base chemical concepts which are needed for acquisition of practical skills, are made from.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofСучасні інформаційні технології та методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблемию. Вип. 42 : 126-129.uk
dc.subjectмотивація навчанняuk
dc.subjectмотивация учебыru
dc.subjectmotivation of studiesen
dc.titleФормування мотивації навчальної діяльності молодших спеціалістів технічного профілю у процесі вивчення дисципліни «Хімія»uk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.580
dc.identifier.udc37.015.3:005.32:37.016:54


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію