Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів
Автор
Коломієць, А. А.
Коцюбівська, К. І.
Оларь, А. В.
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [625]
Аннотации
Стаття присвячена проблемі формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Важливим чинником цього процесу є авторитет педагога, який здійснює вплив на мотиваційну сферу особистості студента. Вміння викладача зосередити увагу студентів на певній проблемі, зацікавити практичною важливістю теоретичного матеріалу, власні особистісні якості дають підґрунтя для створення авторитету, який безпосередньо впливає на мотивацію студентів до навчання.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15276