• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Дисертації та автореферати
  • Автореферати дисертацій
  • 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти»
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Дисертації та автореферати
  • Автореферати дисертацій
  • 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти»
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей засобами історіографії

Автор
Коломієць, Альона Анатоліївна
Коломиец, Алена Анатольевна
Kolomiets, A. A.
Дата
2010
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» [7]
Анотації
Усвідомлення студентами важливості вивчення дисципліни через розуміння динамічності її розвитку та перспективи застосування, взаємозв’язок з іншими дисциплінами спонукає до формування мотивації пізнавального, професійного мотивів, мотиву досягнення успіху.
 
В диссертации определены понятийный аппарат проблемы мотивации, исследована собственно проблема формирования мотивации студентов к обучению средствами историографии. Разработана, обоснована и экспериментально апробирована методика применения средств историографии с целью формирования “позитивных” мотивов к обучению, определены и экспериментально проверены условия применения данной методики. Выделены, теоретически обоснованы и экспериментально проверены педагогические условия формирования мотивации студентов технических специальностей средствами историографии: использование сформированной методической системы внедрения средств историографии в учебный процесс, обеспечение профессиональной компетентности преподавателей, систематическое подкрепление у студентов мотивации к освоению профессиональными знаниями и навыками, привлечение студентов к учебной поисковой деятельности.Экспериментально доказано, что внедрение разработанной методики применения средств историографии в учебном процессе непосредственно влияет на формирование “позитивных” мотивов учения, а также способствует повышению уровня знаний.
 
The dissertatoin is defined concept vehicle problems of motivation, actually studied the problem of forming motivate students to study means of historiography. Developed, substantiated and experimentally tested method of application of historiography to develop positive motivation for learning, defined and experimentally verified the conditions of application of this method. Experimentally proved that the implementation of the developed methods for the application of historiography in the learning process directly affects the formation of positive motivation training.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15288
Відкрити
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ_КоломієцьА.А .pdf (856.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ