Сучасні підходи щодо формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Abstract
Проаналізовано сучасні підходи до формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти.
Розроблено модель формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається з взаємопов’язаних компонентів: концептуального, організаційно-діагностичного, змістовного, процесуального і результативного.
Об’єкт дослідження – компетентність з безпеки життєдіяльності вчителів.
Мета роботи ‑ визначити сучасні підходи щодо формування компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти.
Аналіз сучасних досліджень у післядипломній освіті з безпеки життєдіяльності вчителів показав необхідність розробки відповідної моделі, яка дає можливість вирішувати сукупність завдань з формування компетентності сучасного вчителя з безпеки життєдіяльності. There have been analyzed the modern approaches to the development of competence of teachers in the field of health and safety in the system of post-graduate pedagogical education. There has been developed the model of forming the competence of teachers in the field of health and safety in the system of post-graduate pedagogical education which consists of interconnected components like conceptual, organizational, diagnostic, semantic, procedural and efficient units. The research object of the paper is the competence of health and safety teachers.The purpose of the work is determining the modern approaches to development of competence of health and safety teachers in the system of post-graduate pedagogical education. Проанализированы современные подходы к формированию компетентности по безопасности жизнедеятельности учителей в системе последипломного педагогического образования.Разработана модель формирования компетентности по безопасности жизнедеятельности учителей в системе последипломного педагогического образования, которая состоит из взаимосвязанных компонентов: концептуального, организационно-диагностического, содержательного, процессуального и результативного.Объект исследования – компетентность по безопасности жизнедеятельности учителей.Цель работы – определить современные подходы к формированию компетентности по безопасности жизнедеятельности учителей в системе последипломного педагогического образования. Анализ современных исследований в последипломном образовании по безопасности жизнедеятельности учителей показал необходимость разработки соответствующей модели, которая дает возможность решать совокупность задач по формированию компетентности современного учителя по безопасности жизнедеятельности.
URI:
https://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/8
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15407