Перевірка експериментальної діяльності щодо розвитку компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів
Abstract
У статті розкрито підходи до аналізу компетентності з безпеки життєдіяльності сучасного вчителя. Розроблено організаційно-педагогічну модель розвитку компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти, яка складається зі взаємопов’язаних блоків: організаційно-цільового, змістово-процесуального та результативного. Проаналізовано ефективність її впровадження у систему післядипломної педагогічної освіти. The article shows approaches to analysis of competence development of teachers in the area of life safety. The оrganizational-pedagogical model of development of professional competence of teachers in the area of life safety in the system of postgraduate education, which consists of the following interrelated blocks: organizational, meaningful-procedural and analyzed the effectiveness of its implementation in the system of postgraduate education.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15428