Діяльнісний підхід до формування професійної мобільності майбутніх інженерів
Автор
Хом'юк, І. В.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Анотації
У статті проаналізовано концептуальні ідеї діяльнісного підходу у контексті формування професійної мобільності майбутніх інженерів. Визначено, що відповідно до діяльнісного підходу формування базового рівня професійної мобільності майбутніх фахівців в процесі вивчення фундаментальних дисциплін є саморегульованим процесом організації розвиткового навчання, яке: озброює студентів раціональними прийомами розумо¬вої і навчальної діяльності, що необхідна для успішного навчання в умовах ВНЗ; організовує їхню самостійну роботу. Наведено результати анкетування студентів щодо наявності вміння самостійно поповнювати свої знання, набувати та систематично вдосконалювати практичні навички та вміння самостійної навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок щодо умов ефективного формування складових базового рівня професійної мобільності першокурсників ВТНЗ. В статье проанализированы концептуальные идеи деятельностного подхода в контексте формирования профессиональной мобильности будущих инженеров. Определено, что в соответствии с деятельностным подходом формирование базового уровня профессиональной мобильности будущих специалистов в процессе изучения фундаментальных дисциплин является саморегулирующимся процессом организации развивающего обучения, которое: вооружает студентов рациональными приемами умственной и учебной деятельности, необходимой для успешного обучения в условиях вуза; организует их самостоятельную работу. Приведены результаты анкетирования студентов о наличии умения самостоятельно пополнять свои знания, приобретать и систематически совершенствовать практические навыки и умения самостоятельной учебно-познавательной деятельности. Сделан вывод об условиях эффективного формирования составляющих базового уровня профессиональной мобильности первокурсников ВТУЗ. The article analyzes the conceptual ideas of active approach in the context of professional mobility of future engineers. Determined that according to the active approach of forming the basic level of professional mobility of future specialists in the study of fundamental disciplines is self-regulating process of developmental education, which, equips students mental and educational activities methods and learning activities required for successful training in universities; organize their independent work. The results of a survey of students about the availability of skills to supplement their own knowledge systematically acquire and improve practical skills of self-teaching and learning activities. It is concluded that the conclusion regarding the effective formation of components of baseline occupational mobility freshmen Technical university.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15485