НТКП ВНТУ. Інститут інтеграції навчання з виробництвом (2017)
Recent Submissions
-
Робототехніка як інструмент сучасної технічної освіти
(ВНТУ, 2017)У статті представлено основну класифікацію понять в робототехніці. Наведено коротку характеристику найбільш цікавих для використання в навчанні платформ LEGO Mindstorms та Arduino. -
Контент-аналіз як інструмент вимірювання рівня знань при дистанційному навчанні
(ВНТУ, 2017)Розглянуто особливості застосування контент-аналізу для автоматизації та об’єктивізації оцінювання відповідей на завдання відкритого типу при дистанційному навчанні. -
Дві постанови керівних органів СРСР 1932-1936 років, які сформулювали основні принципи організації виробничої практики студентів ВНЗ
(ВНТУ, 2017)Cформульовано основні принципи організації виробничої практики студентів вищих навчальних закладів СРСР. Ці ж принципи практично в незмінному вигляді використовує вища школа незалежної -
Математичні методи для пошуку оцінок ефективності профорієнтаційної діяльності вишу
(ВНТУ, 2017)У статті запропоновано використати методи статистичного та кореляційного аналізу для пошуку критеріїв оцінки ефективності профорієнтаційної діяльності вишу. -
Засоби розвитку компетенції "активна життєва позиція" у студентів вишу
(ВНТУ, 2017)У статті сформульовано визначення соціально-особистісної компетенції "активна життєва позиція" та описано методику проведення групових тренінгів для її розвитку у студентів вишу. -
Міжнародні моделі інтеграції освіти і науки в сфері економіки
(ВНТУ, 2017)Розглянуто три основні моделі інтеграції освіти, науки і бізнесу: американський, японський і змішаний. -
Теоретико-методологічні основи інтеграції освіти, науки і виробництва
(ВНТУ, 2017)Розглянуто інтеграцію освіти, науки і виробництва на основі методологічних підходів підготовки конкурентоспроможного фахівця, за умови формування єдиного освітнього простору технічного вузу, науки і виробництва; управління ... -
Мотиваційні чинники вибору абітурієнтами спеціальностей факультету комп’ютерних систем і автоматики
(ВНТУ, 2017)У роботі наведено аналіз мотиваційних складових вибору абітурієнтами спеціальностей факультету комп’ютерних систем і автоматики (ФКСА). Розглянуті основні напрями профорієнтаційної роботи. -
Застосування електронної черги під час приймання документів до ВНЗ
(ВНТУ, 2017)Розглянуто можливість впровадження електронних черг під час вступної компанії, для пришвидшення подачі документів та забезпечення комфортних умов, які сприяють зниженню конфліктів та суперечливих ситуацій. -
Проблема працевлаштування студентської молоді та випускників вищих навчальних закладів
(ВНТУ, 2017)У статті висвітлено проблему працевлаштування студентської молоді та випускників вищих навчальних закладів. Проведено аналіз основних факторів, які впливають на формування особистості та подальше її працевлаштування. ... -
Формування інженерної творчості у студентів технічних спеціальностей
(ВНТУ, 2017)Розглянуто специфіку та особливості розвитку творчих якостей у майбутніх інженерів. Визначено напрямки роботи зі студентами технічних спеціальностей, що спонукають до розвитку творчого потенціалу студентів у вищих технічних ... -
Організаційні аспекти профорієнтаційної роботи у високорозвинених країнах світу
(ВНТУ, 2017)У статті розглянуто специфіку профорієнтаційної роботи у високорозвинених країнах світу. Крім того визначено поняття профорієнтації. З’ясовано провідні напрями реалізації профорієнтаційної роботи на прикладі Вінницького ... -
Доцільність та практична важливість стажування студентів у навчально-виробничому центрі ВНТУ «будівельні технології» при проходженні робочого триместру
(ВНТУ, 2017)У статті розглянуто доцільність та практичну важливість стажування студентів у навчальновиробничому центрі (НВЦ) ВНТУ «Будівельні технології» протягом проходження робочого триместру. -
Інформаційний фактор при обранні майбутньої професії абітурієнтами
(ВНТУ, 2017)Розглянуто вплив інформаційного фактору при обранні майбутньої професії абітурієнтами. -
Соціальне партнерство в дуальній системі вищої інженерно-технічної освіти
(ВНТУ, 2017)Соціальне партнерство розглянуто як один із шляхів подолання суперечностей між вищою інженернотехнічною освітою та ринком праці .Визначено переваги дуального навчання у системі взаємодії між освітніми установами та виробничою ... -
Розвиток функціональних компетенцій у студентів 1-3 курсів
(ВНТУ, 2017)Визначено потребу в розвитку функціональної грамотності в процесі навчання студентів. -
Мотивація навчальної діяльності студентів іт спеціальностей ВНТУ
(ВНТУ, 2017)Стаття присвячена аналізу мотивації навчальної діяльності студентів ІТ спеціальностей Вінницького національного технічного університету, різних періодів навчання.