Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки
Author
Karachyna, N. P.
Zozulya, I. V.
Date
2017-03Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [358]
Abstract
Стаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства. В
ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції
вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингова
стратегія» та на підставі використання методу порівняння і аналізування
відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Зображено ряд
смислових елементів, властивих даному поняттю. Виділено ряд особливостей,
які притаманні маркетинговій стратегії сучасних підприємств та чинники, які
впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що
підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено
основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього
процесу. В статті також виділено основні питання, відповівши на які,
маркетологи, можуть більш точно підібрати маркетингову стратегію, необхідну
для успішної діяльності підприємства. The problem of marketing strategy formation has been revealed in the article.
The basic theoretical concepts and domestic and foreign scientists’ main positions
about the nature of the term "marketing strategy" have been analyzed. The refined
interpretation of categories investigated has been found out using the methods of
comparison and analysis. It deals with Depicted several semantic elements inherent in
this concept. Main features that are characteristic to the marketing strategy of modern
companies and the factors that influence the choice of a strategy have been pointed
out. The main problems to be resolved in the process of developing a marketing
strategy have been also found out. The basic stages of marketing strategy formation
and characteristics that arise during this process have been investigated. The article
also highlights the main question; answering that, marketers could more accurately
select the marketing strategy needed for successful business enterprise.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15628