• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Змістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробки

Автор
Karachyna, N. P.
Zozulya, I. V.
Дата
2017-03
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [368]
Анотації
Стаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингова стратегія» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Зображено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетинговій стратегії сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу. В статті також виділено основні питання, відповівши на які, маркетологи, можуть більш точно підібрати маркетингову стратегію, необхідну для успішної діяльності підприємства.
 
The problem of marketing strategy formation has been revealed in the article. The basic theoretical concepts and domestic and foreign scientists’ main positions about the nature of the term "marketing strategy" have been analyzed. The refined interpretation of categories investigated has been found out using the methods of comparison and analysis. It deals with Depicted several semantic elements inherent in this concept. Main features that are characteristic to the marketing strategy of modern companies and the factors that influence the choice of a strategy have been pointed out. The main problems to be resolved in the process of developing a marketing strategy have been also found out. The basic stages of marketing strategy formation and characteristics that arise during this process have been investigated. The article also highlights the main question; answering that, marketers could more accurately select the marketing strategy needed for successful business enterprise.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15628
Відкрити
Карачина Н.П., Зозуля І.В. Змістовність поняття маркетингова стратегія підприємства та особливості її розробки.pdf (376.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ