• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLVI НТКП ВНТУ (2017)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2017)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLVI НТКП ВНТУ (2017)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2017)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Порівняльний аналіз та визначення областей застосування асинхронних електроприводів та електроприводів постійного струму в якості тягових установок електромобілів

Author
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Лобатюк, В. А.
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2017) [81]
Abstract
Показано, що частотно-регульовані асинхронні електроприводи доцільно застосовувати в якості тягових установок лише в легкових електромобілях, вантажних електромобілях, призначених для перевезення легких вантажів, та в тролейбусах і трамваях міст, що лежать на горизонтальних поверхнях, а в якості тягових установок вантажних електромобілів, призначених для перевезення великих вантажів, та тролейбусів і трамваїв міст, що лежать на поверхнях зі складним рельєфом, доцільно застосовувати електроприводи постійного струму з електродвигунами послідовного збудження
 
It is shown that asynchronous electrical drive unit with adjustable frequency better to use as a traction unit only for passenger electric vehicles and electrical trucks that designed for light loads transportation and also for city trolleybuses and trams that lie on horizontal surface. But for freight electric vehicles that designed for large loads transportation and city trolleybuses and trams that lie on surfaces with difficult terrain is better to use electric DC motors with serial excitation..
 
URI:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2017/paper/view/1817
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17013
View/Open
1817.pdf (437.0Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ