Розробка 2D гри «Акваріум» за допомогою інструментів Unity під мобільну платформу
Анотації
Висвітлено поняття мобільної гри, здійснено аналіз та класифікацію комп’ютерних ігор та ігрових рушіїв, здійснено аналіз ігрового рушія Unity з точки зору розробника 2D гри «Акваріум», розглянуто ігри-аналоги та визначено їх недоліки, наведено особливості реалізації власного проекту. The concept of mobile game is explained. The computer games and game engines are analyzed and classified. Unity game engine is analyzed from the standpoint of developer of the 2D game «Aquarium». The analog game are considered.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2017/paper/view/2770
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17269