The Effective Decisions of Model’s Construction of Information Resources Management on Distance Learning
Автор
Mesyura, V. I.
Hoshaba, O.
Yuhimchuk, S.
Mesyura, N.
Месюра, В. І.
Хошаба, О. М.
Юхимчук, С. В.
Дата
2004Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. КН [813]
- Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
Анотації
The description of model and methods of management by access to information resources by distance learning are offered. In work the model which is based on the organization of information resources by a principle the column of conditions is described. The basic criteria of management are determined - information resources: localization of a source site, days of logins for users which working with information resource, duration and time of a session for group trained or each user. It is given an example for creation • software structure in distance learning systems. Запропоновано опис моделі і методів управління доступом до інформаційних ресурсів за допомогою дистанційного навчання. У роботі описується модель, заснована на організації інформаційних ресурсів за принципом стовпця умов. Визначено основні критерії управління - інформаційні ресурси: локалізація вихідного сайту, дні входу для користувачів, що працюють з інформаційним ресурсом, тривалість і час сеансу для групи, що пройшла навчання, або кожного користувача. Представлений приклад створення структури програмного забезпечення в системах дистанційного навчання. Предложено описание модели и методов управления доступом к информационным ресурсам посредством дистанционного обучения. В работе описывается модель, основанная на организации информационных ресурсов по принципу столбца условий. Определены основные критерии управления - информационные ресурсы: локализация исходного сайта, дни входа для пользователей, работающих с информационным ресурсом, продолжительность и время сеанса для группы, прошедшей обучение, или каждого пользователя. Представлен пример создания структуры программного обеспечения в системах дистанционного обучения.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17935