• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту, маркетингу та економiки
  • Наукові роботи каф. ММЕ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Контрактне регулювання територіального брендингу

Author
Карачина, Н. П.
Мороз, О. В.
Семцов, В. М.
Karachyna, N. P.
Moroz, O. V.
Semtsov, V. M.
Date
2017-10
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ММЕ [368]
Abstract
У статті обґрунтовано визначальну роль контрактів при регулюванні відносин в економічній системі на прикладі територіального брендингу. Здійснено опис реципієнтів та бенефеціаріїв територіального брендингу, а також конфлікту інтересів груп економічних агентів. Описано зміст типової контрактної угоди при реалізації брендингу сільських територій. Відзначено, що особливе місце у такій контрактації належить запропонованому алгоритму управлінських дій, функціональній ідентифікації партнерських сторін, механізмів координації, контролю та санкціям за недотриманням альянсових угод, самовдосконалення економічних та відповідних контрактних відносин.
 
The article substantiates the determinant role of contracts in the regulation of relations in the economic system on the example of local branding. Made a description of the recipients and benefecìarìïv regional branding, as well as conflict of interest groups of economic agents. Describes the contents of a typical contract transactions while implementing the branding of rural areas. It is noted that contractual arrangements in such a special place belongs to the proposed algorithm of managerial action, functional identification of affiliate parties, mechanisms for coordination, monitoring and sanctions for support of al′ânsovih deals, self-improvement, economic and contractual relations.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18187
View/Open
Контрактне регулювання територіального брендингу.pdf (295.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ