Проблеми підготовки економістів з безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах
Abstract
В статті порівнюються особливості викладання предмету «Безпека життєдіяльності» в технічних і економічних вищих учбових закладах. Розглядаються зміст і структура програми, особливості вивчення курсу студентами денного і заочного відділень. Зробили взвод про недоцільність об'єднання предметів «Безпека життєдіяльності», «Цивільна оборона» і «Охорона праці» у вищих учбових закладах економічного профілю і викладання його на I курсі в першому семестрі. In the article the features of teaching of object are compared «Safety of vital functions» in technical and economic higher educational establishments. Maintenance and structure of the program, feature of study of course by the students of daily and extra-mural separations is examined. Did a platoon about pointlessness association of objects «Safety of vital functions», «Civil defensive» and «labour Protection» in higher educational establishments of economic type and teaching of him on the I course in the first semester. В статье сравниваются особенности преподавания предмета «Безопасность жизнедеятельности» в технических и экономических высших учебных заведениях. Рассматриваются содержание и структура программы, особенности изучения курса студентами дневного и заочного отделений. Сделали взвод о нецелесообразности объединение предметов «Безопасность жизнедеятельности», «Гражданская оборона» и «Охрана труда» в высших учебных заведениях экономического профиля и преподавания его на I курсе в первом семестре.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18773