Дискурс методологічих засад екологічної освіти: категоричний імператив для сучасної доби г. Йонаса
Abstract
Можемо зазначити, що основою подолання екологічних викликів є, в першу чергу усвідомлення необхідності подолання філософії свідомості та розкриття онтологічних, телеологічних, аксіологічних засад взаємодії (комунікації) в системі “людина – природа”. Важливу роль в цьому процесі відіграє освіта, педагогіка. Але педагогіка, для успішного вирішення своїх завдань, потребує відповідної методологічної основи. Можем отметить, что основой преодоления экологических вызовов является, в первую очередь осознание необходимости преодоления философии сознания и раскрытия онтологических, телеологических, аксиологических основ взаимодействия (коммуникации) в системе "человек - природа". Важную роль в этом процессе играет образование, педагогика. Но педагогика, для успешного решения своих задач, требует соответствующей методологической основы. We can note that the basis of overcoming ecological challenges is, first of all, the awareness of the need to overcome the philosophy of consciousness and the disclosure of ontological, teleological, axiological principles of interaction (communication) in the system "man - nature". An important role in this process is played by education, pedagogy. But pedagogy, for the successful resolution of its tasks, requires a corresponding methodological basis.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18827