• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту та безпеки інформаційних систем
  • Наукові роботи каф. МБІС
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет менеджменту та інформаційної безпеки
  • Кафедра менеджменту та безпеки інформаційних систем
  • Наукові роботи каф. МБІС
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Аналіз методів оцінювання споживчого капіталу

Автор
Азарова, А. О.
Писаренко, К. М.
Azarova, A. O.
Pysarenko, K. M.
Дата
2017
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. МБІС [471]
Анотації
У статті проаналізовано та узагальнено існуючі методи оцінювання споживчого капіталу. Запропоновано для оцінювання рівня споживчого капіталу застосовувати математичний апарат штучного інтелекту.
 
The article analyzes and summarizes existing methods of estimation of consumer capital.Consumer capital, which is the basic structural element of intellectual capital, defined relationships with customers and partners of the company. Currently,the main purpose of the existence of the companies is customer satisfaction, so the marketing activities of the companies and marketing strategies need reorientation. The main problem in the management of consumer and capital remains ambiguous interpretation of the nature and structure of consumer capital, its methods of evaluation features depending on industry sector enterprises and the transformation of consumer capital cost performance of the company. There are a lot of controversy in determining the structure and components of consumer capital in today's economy. Unfortunately the questions of evaluation of consumer capital as an important component of management functions are not processed. The author proposes to evaluate the level of consumer capital by applying mathematical tools of artificial intelligence.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/18965
Відкрити
аналіз.pdf (259.5Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ