Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі
Автор
Філатова, Л. С.
Околіта, І. І.
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [340]
Аннотации
У статті розглянуто поняття крос-культурного менеджменту, що передбачає подолання міжкуль-
турних бар’єрів під час побудови ділових відносин. Розуміння зарубіжних партнерів, представників різних
культур, співпраця та комунікація з ними дадуть змогу розширити власні ринки збуту. Актуальність крос-
культурного менеджменту для України обумовлена можливістю виходу на світові ринки, що приведе до
підвищення економічної ефективності та національної ділової культури. Знання особливостей ведення
міжнародного бізнесу дасть змогу залучати міжнародні інвестиції, розширювати коло потенційних спо-
живачів та продовжувати життєвий цикл організації
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19016