Формування міжкультурної комунікації як необхідної складової мовної підготовки студентів-іноземців
Автор
Булава, Н. Ю.
Bulava, N.Yu.
Дата
2016Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [506]
Анотації
У статті здійснено теоретичне та практичне переосмислення поняття “міжкультурна комунікація” в процесі викладання української як іноземної. Проаналізовано взаємозв’язок мови і культури у педагогічній діяльності викладача-лінгвіста. Визначено психолого-педагогічні критерії до підготовки викладачів ВНЗ, які навчають студентів-іноземців української мови. В статье осуществлено теоретическое и практическое переосмысление понятия “межкультурная коммуникация” в процессе преподавания украинского как иностранного. Проанализирована взаимосвязь языка и культуры в педагогической деятельности преподавателя-лингвиста. Определены психолого-педагогические критерии преподавателей ВУЗ, которые обучают студентов-иностранцев украинскому языку. This article is devoted theoretical and practical rethinking the concept of "intercultural communication" in teaching Ukrainian as a foreign language. The relationship of language and culture in the educational activities of a teacher-linguist was analyzed. Psychological and educational criteria for teacher training of higher education institutions who teach foreign students in Ukrainian were defined.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19443