Динаміка привідних систем і стрілових конструкцій стрічкових конвеєрів мобільних машин
Author
Поліщук, Леонід Клавдійович
Полищук, Леонид Клавдиевич
Polishchuk, L. K.
Date
2017-05-15Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Дисертація присвячена розв’язанню актуальної наукової проблеми підвищення ефективності функціонування привідних систем і стрілових конструкцій стрічкових конвеєрів мобільних машин за рахунок усунення резонансних явищ, а також зниження динамічних зусиль у пружних ланках шляхом застосування вмонтованого гідроприводу, оснащеного основним і додатковим моторами та системою керування.
Побудовано нелінійні математичні моделі і проведено дослідження динамічних явищ у приводі та у вітках конвеєра. Обґрунтовано параметри системи керування, які забезпечують стійку роботу конвеєра в умовах значних коливань експлуатаційних навантажень. Розроблено метод розрахунку перехідних процесів у стрічкових конвеєрах з урахуванням рухомості меж довгомірних віток транспортувального органу, що дало можливість значно підвищити точність визначення зусиль у стрічці. Із застосуванням матричного методу початкових параметрів проведено математичне моделювання вільних і вимушених коливань багатопрогонових стрілових конструкцій з жорстким та шарнірним сполученнями секцій. Досліджено вплив нерівномірності розподілу вантажу та інших експлуатаційних характеристик конвеєра на навантаження елементів приводу і стрілової конструкції. Вивчено сумісний вплив змінних зусиль у несівній конструкції і характеристик робочого середовища на довговічність та залишковий ресурс елементів стріли Диссертация посвящена решению актуальной научной проблемы повышения
эффективности функционирования приводных систем и стреловых конструкций
ленточных конвейеров мобильных машин за счет устранения резонансных явлений,
а также снижения динамических усилий в упругих звеньях путем применения
встроенного гидропривода, оснащенного основным и дополнительным моторами и
системой управления. The dissertation is focused on the solution of a current scientific problem:
improvement of operation efficiency of drive systems and boom structures of mobile
machinery belt-conveyers resulting from elimination of resonance phenomena and
decrease of dynamic forces on elastic elements through application of a built-in drive
equipped with main and auxiliary motors and a control system.
Scientific fundamentals of the development of built-in hyd
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19651