• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Метод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці

Author
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Лобатюк, В. А.
Date
2016-09
Metadata
Show full item record
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4 [20]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Abstract
Запропоновано метод та систему оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці зі змінною швидкістю, обумовленою знаками світлофору та впливом транспортних засобів, що рухаються попереду. Показано, що за будь-якої швидкості електромобіля можна сформувати такий струм у якорі тягового електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням, який мінімізуватиме витрати енергії акумулятора.
 
Предложены метод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потоке с переменной скоростью, определяемой знаками светофора и влиянием транспортных средств, движущихся впереди. Показано, что при любой скорости электромобиля можно сформировать такой ток в якоре тягового электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, который минимизирует затраты энергии аккумулятора.
 
A method and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flow with variable speed caused by traffic lights and impact of vehicles moving ahead of it have been proposed. It has been demonstrated that at any speed of the electric car it is possible to generate current in the anchor of DC traction motor with series excitation that will minimize the accumulator power consumption.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19666
View/Open
document.pdf (626.4Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ