• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів

Author
Хом'юк, В. В.
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [707]
Abstract
Статтю присвячено з’ясуванню питання, як реалізовується поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що педагогічна технологія формування компонентів математичної компетентності передбачає сполучення навчально-пізнавальної, навчально-практичної та самостійної практичної роботи. Виокремлено етапи процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів: діагностично-актуалізаційний; мотиваційно-пошуковий; системно-узагальнюючий; діяльнісний; оцінково-корегувальний. Розглядаються особливості технології формування математичної компетентності, зважаючи, що на кожному із етапів вона представляється єдністю цільового, змістового та процесуального компонентів. Наводяться приклади інтерактивних занять, прикладних завдань, завдань репродуктивного, творчого та комбінованого рівня, що використовуються на етапах формування математичної компетентності.
 
Статья посвящена выяснению вопроса, как реализуется поэтапная технология формирования математической компетентности будущих инженеров. Определено, что педагогическая технология формирования компонентов математической компетентности предполагает сочетание учебно-познавательной, учебно-практической и самостоятельной практической работы. Выделены этапы процесса формирования математической компетентности будущих инженеров: диагностико-актуализационный; мотивационно-поисковый; системно-обобщающий; деятельностный; оценочно-корректирующий. Рассматриваются особенности технологии формирования математической компетентности, обращая внимание на то, что на каждом из этапов она представляется единством целевого, содержательного и процессуального компонентов. Приводятся примеры интерактивных занятий, прикладных задач, задач репродуктивного, творческого и комбинированного уровня, используемых на этапах формирования математической компетентности.
 
The article is devoted to clarifying issues like technology implemented gradual formation of mathematical competence of future engineers. Defined the stages of formation of educational technology components of mathematical competence involves the combination of teaching and learning, educational, practical and independent practical work. Thesis there is determined the stages of the process of formation of mathematical competence of future engineers: diagnostic; motivational and search; system-synthesis; and activity; evaluative-adjusting. We considered the features of the technology of forming mathematical competence, noting that at each stage it seems unity targeted, semantic and procedural components. Are examples of interactive sessions, practical problems, reproductive problems and the combination of creative used on stages of mathematical competence.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19747
View/Open
поетапна технологія формув матем компет.pdf (298.5Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ