Обґрунтування вибору оптимального програмного продукту управління збутом на підприємстві засобами лінійної моделі зважених сум
Author
Азарова, А. О.
Присяжнюк, М. В.
Азарова, А. А.
Присяжнюк, М. В.
Azarova, A. O.
Prisyajnyuk, M. V.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МБІС [406]
Abstract
Досліджено роль збутової політики в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто підходи з формування системи збуту у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано програмні продукти, що дають змогу удосконалити збутову діяльність підприємства. Проведено критеріальне оцінювання функціональних можливостей ПЗ. Обґрунтовано ефективність власної математичної моделі оцінювання ПЗ. Исследована роль сбытовой политики в условиях функционирования отечественных предприятий. Рассмотрены подходы по формированию системы сбыта в современных рыночных условиях. Проанализированы программные продукты, позволяющие усовершенствовать сбытовую деятельность предприятия. Проведено критериальное оценивание функциональных возможностей ПО. Обоснована эффективность собственной математической модели оценки ПО. The role of marketing policy in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches to the formation of the sales system in modern market conditions are considered. The analysis of software products, which allow to improve the sales activity of the enterprise. Critical evaluation of functional capabilities of software tools is carried out. The efficiency of its own mathematical model of software evaluation is substantiated.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19903