Show simple item record

dc.contributor.authorМіронова, В. С.uk
dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2018-05-25T10:45:46Z
dc.date.available2018-05-25T10:45:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМіронова В. С. Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога [Електронний ресурс] / В. С. Міронова, М. Д. Прищак // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20195
dc.description.abstractЗапропоновано використання маркетингового методу сенсорного впливу на підсвідомість споживачів, який дозволить підвищити ефективність продажів у будь-якій сфері людської діяльності.uk
dc.description.abstractThe marketing method of sensory influence on consumers' subconsciousness, which will allow to increase sales efficiency in any sphere of human activity, is proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectвплив на підсвідомістьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectпродажіuk
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectinfluence on the subconsciousen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectsalesen
dc.titleСенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетологаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record