• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Метод розрахунку міцності зчеплення асфальтобетонного покриття з проїзною частиною мосту при зсуві від дії екстреного гальмування транспортного засобу

Автор
Онищенко, А. М.
Дата
2016-09
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2016. № 4 [20]
Анотації
Запропоновано метод визначення міцності зчеплення асфальтобетонного покриття з проїзною частиною мосту, що враховує особливості експлуатації асфальтобетонного покриття на залізобетонних мостах, зокрема, концентрацію напружень та значних горизонтальних зсувних деформацій внаслідок того, що за високих температур суттєво зменшується модуль пружності асфальтобетону, а модуль пружності прогонових будов мостів практично не змінюється. Використання запропонованого методу дозволить ще на етапі проектування асфальтобетонного покриття на залізобетонних мостах вибирати найбільш зсувостійкий матеріал покриття з відповідними розрахунковими характеристиками. Це дозволить зменшити експлуатаційні витрати під час його утримання.
 
Предложен метод определения прочности сцепления асфальтобетонного покрытия с железобетонной основой моста, которая учитывает особенности эксплуатации асфальтобетонного покрытия на железобетонных мостах, в частности, концентрацию напряжений и больших горизонтальных сдвигов деформаций вследствие того, что при высоких температурах существенно уменьшается модуль упругости асфальтобетона, а модуль упругости пролетных строений мостов практически не меняется. Использование предложенной методики позволит еще на этапе проектирования асфальтобетонного покрытия на железобетонных мостах выбирать наиболее сдвигоустойчивый материал покрытия с соответствующими расчетными характеристиками. Это позволит уменьшить эксплуатационные расходы во время его содержания.
 
There has been offered the method of determining the strength of adhesion of asphalt pavement with reinforced concrete base of a bridge which takes into account the operation of asphalt pavement on concrete bridges, including the concentration of stress and significant horizontal shear strain due to the fact that at high temperatures significantly reduced elastic modulus asphalt and modulus spans bridges virtually unchanged. Using the proposed method allows to choose the most appropriate coating material with the calculated characteristics at the design stage of asphalt pavement on the concrete bridges shear resistance that will reduce operating costs during his detention.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21577
Відкрити
document (5).pdf (639.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ