Вдосконалення методики стендових випробувань редукторів пасажирських вагонів
Abstract
Розглянуто особливості перебігу теплових процесів під час стендових випробовувань у різних режимах редукторів типу ВБА 32/2, що входять до складу редукторно-карданного приводу генераторів пасажирських вагонів. Експериментально підтверджено наявність характерної зони, що має ознаки існування закономірності швидкості нагріву редуктора в залежності від його технічного стану. Встановлено додаткові контрольні точки нагріву корпусу у часі випробування редуктора на стенді, в яких вимірювання температури можуть бути основою для експертного висновку щодо діагностування технічного стану редуктора. Запропоновано вдосконалити тепловий метод неруйнівного контролю технічного стану редуктора шляхом застосування додаткового діагностичного параметра — швидкості нагріву редуктора у часі, що дає можливість скоротити час випробувань та забезпечити значну економію електроенергії. Виявлено граничне значення швидкості нагріву редуктора, що відповідає задовільному стану об’єкта. Рассмотрены особенности тепловых процессов во время стендовых испытаний в различных режимах редукторов типа ВБА 32/2, входящих в состав редукторно-карданного привода генераторов пассажирских вагонов. Экспериментально подтверждено наличие характерной зоны, которая имеет признаки существования закономерности скорости нагрева редуктора в зависимости от его технического состояния. Установлены дополнительные контрольные точки нагрева корпуса во время испытания редуктора на стенде, в которых измерения температуры могут быть основой для экспертного заключения относительно диагностирования технического состояния редуктора. Предложено усовершенствовать тепловой метод неразрушающего контроля технического состояния редуктора путем использования дополнительного диагностического параметра — скорости нагрева редуктора во времени, что дает возможность сократить время испытаний и обеспечить значительную экономию электроэнергии. Выявлено граничное значение скорости нагрева редуктора, которое соответствует удовлетворительному состоянию объекта. The article considers the peculiarities of thermal processes in bench trials in different modes of gearboxes of the type of WBA 32/2 included in the gear-propeller drive generators of passenger cars. There has been experimentally confirmed the presence of the characteristic zone, which has the signs of the existence of regularities in the rate of heating of the gearbox depending on its technical condition. There have been installed additional checkpoints heating of the case in time trials gearbox on the stand, in which the temperature measurement can be the basis for expert opinions on the diagnosis of the technical condition of the gearbox. It has been suggested to improve thermal method of nondestructive control of the technical condition of the reducer by the application of additional diagnostic parameter that is the rate of heating of the gearbox in time, which enables to reduce testing time and bring significant energy savings. There has been detected limit value of the heating rate reducer, which corresponds to a satisfactory state of the object.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21862