Педагогічна модель формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів
Abstract
Проаналізовані поняття «модель», «моделювання». Вперше розроблена структура та зміст моделі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів у вищому навчальному закладі. На основі врахування змісту економічної освіти виявлено структурні компоненти моделі формування професійно-етичної компетентності: методологічний, змістовий, організаційно-технологічний. Проанализированы понятия «модель», «моделирование». Описана структура и содержание педагогической модели формирования профессионально-этической компетентности будущих менеджеров в высшем учебном заведении. На основе учета содержания экономического образования выявлены структурные компоненты модели формирования профессионально-этической компетентности: методологический, содержательный, организационно-технологический. The concepts "model", "design" have been analyzed in the paper. A structure and maintenance of pedagogical model of forming of professionally-ethic competence of future managers are described in higher educational establishment. Based on the account of maintenance of economic education the following structural components of model of forming of professionally-ethic competence have been defined: methodological, substantial, organizational-technologic.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22109